google adwords

AdWords to system, który daje reklamodawcy ogromne możliwości promocji i reklamy. To nie tylko link sponsorowany wyświetlający się w wynikach wyszukiwania. System ten daje nam także szereg innych możliwości.

Oczywiście podstawową możliwością reklamy jest tekstowy link sponsorowany. Wyświetlany jest on w wynikach wyszukiwania w odpowiedzi na zapytanie użytkownika w wyszukiwarce.

Ale Google AdWords to także świetne narzędzie dla sklepów internetowych. Pozwala on na tworzenie reklam składających się ze zdjęcia produktu, jego nazwą oraz ceną. Reklama taka wyświetlana jest w wynikach wyszukiwania. To bardzo skuteczny sposób na trafienie właśnie do tych klientów, którzy poszukują produktów sprzedawanych przez e-sklep.

Każdy z nas nie raz korzystał z serwisu YouTube. Portal ten należy właśnie do Google. W związku z tym i tam firmy mogą się reklamową za pomocą kampanii Google AdWords. Najczęściej wykorzystuje się to tego krótkie spoty reklamowe, które wyświetlane są przed właściwym materiałem video jaki wybrał użytkownik.

Google to także system Adense. Jest to coś w rodzaju sieci reklamowej zrzeszającej miliony strony internetowych. Możemy zatem realizować kampanie AdWords na wybranych przez siebie stronach. Tworzona jest treść reklamowa oraz oznaczane są strony z określonej tematyki, na której reklama ma być wyświetlana.

Na koniec nie można także zapomnieć o poczcie Gmail. System AdWords daje swoim użytkownik możliwość kierowania przekazu reklamowego także na konta pocztowe Gmail. Istnieje tu możliwość szczegółowego targetowania grupy docelowej.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *